2012. július 16., hétfő

Lábtechnika

Avagy a hírhedt RS test, amiről mindenkinek az a véleménye, hogy nem a legnagyobb pózerek.
Még mielőtt megvettem Kimerét, Armi figyelmeztetett, hogy ne számítsak túl nagy pózer erőre. Kihívást elfogadva vettem meg a leányzót, és attól függetlenül, én még a hídra is rátudtam venni Őfelségét xD
Ami az RS, szimpla lánytestében el lett hoppázva, az a lábak, mégpedig azért -ezt a képeken mutatni is fogom - mivel a térd elvágása teljesen különbözik. Magyarul az egyik láb feljebb van mint a másik.
Ezért az aprócska problémáért nem tud Kimera egyenesen állni, összeszorított lábakkal, hanem terpeszben. Ha egyenesen akarom, hogy álljon, a lábfejét el kell billenteni, ahogy az látszani is fog.
Ettől függetlenül egyszerű lábtechnikákat csináltam ma a leányzóval, hogy bemutassuk az RS test dönöjű szép -télleg aztaa *-* - lábikóit *-*
A háttérért bocsánat, nem volt türelmem felállítani rendes fotóhátteret XD *lusta*
Elnézést a vakus képekért, de kint vihar van és pokoli sötét van idebent XD

amin meglepődtem, hogy most volt Őfelsége olyan kedves, és behajlította egyik lábát. Nem nagyon, de ez már csoda volt O.o

csámpás járás ^^

összébbszorított csámpázás ^^

ez olyan nem tudom milyen állás..

na szóval. Ezt a láb-keresztbe-tételt jóidőbe került megtanulni nekem... Ha egy milliméternyit is odébb csúsztatom még a lábát, már kiugrik a térde XD Attól függetlenül megszokás kérdése, mivel ma már én is biztonsággal tudom, hogy kell ezt megtartatni vele XD

sellős ülés. 
Ez csakis úgy megy, hogy az egyik lábat kiugrasszuk. A másik kellemesen a helyén marad, de az előzőt nem lehet annyira kitekerni, hogy az is úgy maradjon. Hátul kézzel mindenképp muszájos kitámasztani. Könnyen hátraeshet a gyermek.

térdelés összeszorított lábakkal.
Ezt szintén kacifántos megcsinálni XD vagy csak én vagyok hozzá hülye XD

előrébbről

és tédelés széjjelebb engedett lábakkal.
Milliószor egyszerűbb beállítani így.

természetes lábfelhúzás.
Eddig barja magától. Tovább még lehet erőltetni, de mivel a karja sem olyan erős, hogy megtartsa, segédeszközöket javaslok hozzá ^^'

És a kép, amin lehet nem látszik annyira, de szabad szemmel igenis, hogy a -> ezen a lábán (xD) a vágás mennyivel magasabban van, mint kellene. Ezért is állunk ennyire csámpásan. ˇ-ˇ 


Átmenetileg ennyi jutott eszembe, mindenesetre szerethetőek ezek a lábikók egy idő után, ha tudja az ember, hogy kell állítgatni, csavargatni őket ^^


Köszi, hogy megkukk ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése