2012. július 21., szombat

Démonos karaktervázlatok ^^

<-- Silah
--> Steph

Silah: Lehet izélni, de mikor ránéztem, ő követelte. Esküszöm követelte, hogy csaj nevet adjak neki XD Akárhogy kerestem mást, nem volt hajlandó elfogadni xD egyszerűen nem illett rá semmi. Na mondom akkor menj a brontba, Silah leszel oszt kész.

Steph: Aki szintén kikövetelte a Stephen  nevet. De mondom te nem vagy se író, se semmi, egyszerűen Steph leszel és kész xD

Ők ketten nem emberek. Amint lehet látni Steph-nél, a háta jóval meg van nyúlva.
Na ennek az az oka, hogy démonok, így a tüdejük is azért olyan orbitális XD Egész alakos képet nem akartam feltenni, mert prototípusok mindketten.
Steph tetkói kezdenek összeállni, nem is tudom hányszor rajzoltam már át rajta.
Silah a nagyobb testű állat. Ő őrszem a démonoknál, míg Steph sámánkodik. 

Mellesleg szuper lusta vagyok árnyékolni. Gomen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése