2012. július 9., hétfő

Délelőtti kinti séta ^^

Ha még nem mondtam volna, BJD függő vagyok, eddig 1 lányom van itthon, Kimera. (sose senki nem jön rá ki a névadó... x"D lol)
Ezen a napon megérkeztek a szempilláink, én meg feltettem őket x33 olyan szépek *-*
Szegény régiek meg voltak már tépázva T-T
Mellesleg leesett a hátáról is egy gyöngy, a 3-ból, ezért kapott +2 nagyot ˇ-ˇ de jól néznek ki XD
A nagyon szép ruha amit imádunk, köszönjük szépen Michiyo-nak, a szempillákat pedig Kirasannak *-*
(mellesleg meglettek az elveszett tollak, tehát azok is felkerültek a csajra *-* van egy eldugott tollunk is, ami direkt elvan dugva. és most látom milyen jól.. XD de leellenőriztem hogy meg van e é még és igen! jelentem megvan XD)




























2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű kis hölgy:) Az ajkainak a színe annyira tetszik! Meg a gyöngyök a hátán.

    VálaszTörlés