2012. július 15., vasárnap

Center


-          Odalent mindenki meghalt. – közölte halkabban Inuiékkal.
Azt akarta, hogy ne halljam, de hallottam. Akaratom ellenére is. Éreztem, hogy a tekintetük rám szegeződik.
Leestek a kezeim, egyenesen a lábamra. Nem volt bennük erő. Lassan felálltam, majd rájuk néztem.
-          Mennünk kell. Ki kell… Ki fogunk innen jutni. – határozottnak akartam hangzani, de ez jelenleg, könnyekkel a szememben és remegő hangon elég bizonytalanra sikeredett.
~~~~~~~~~~~~

Avagy egy kis bemutató szövegecske, a legújabban írt sztorimról, minek címe: Center.
Átmenetileg nap mint nap írok bele oldalakat, ez is eléggé benne van XD Horrornak készült, amint elmondom, hogy lesz egy teljesen szokványos napnak induló reggelből valaki rémálma. ^^
Nem tudom, mekkora érdeklődés lesz rá, mindenesetre igyekezek vele ˇ^ˇ Be akarom fejezni, hogy tudjam kezdeni a Center 2-t xD


2 megjegyzés:

  1. engem érdekel,fpleg ha haladnál vele :D *angyali mosoly*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehát haladok xD csak csöppet... csöppet... lassan ˇ-ˇ xD

      Törlés