2012. augusztus 7., kedd

Szerelmeim *-*

Aki ismer, tudja rólam, hogy a hajam mióta rövid, és a frufrum is fel van szoktatva, hajpántokat meg minden bisz-baszokat hordok, hogy ez így is maradjon ^^
Valamelyik nap jártunk Encsen édesanyámmal, és szokás szerint benéztünk egy ilyen nem is tudom milyen kis üzletbe, ahonnan a hajráfokat pántokat miket szoktuk vásárolgatni ^^ Nézelődünk nézelődünk, megint szép volt a felhozatal O,,O és megtaláltam...
Őket:
A lilát szereztem meg hamarabb, mivel... Murasakibara óta lila mániában szenvedek xD
Mivel a nap elsődleges célja nem hajráf vásárolgatás volt, csak a lilát vettük meg, ki megkapta a Mukkun nevet xD *rossz szokás, hogy mindent ami csak létezik, elnevez*
És most... mai napon... ez előtt a bejegyzés előtt olyan fél órával, anyu hazajött és... ott volt nála Kise, egy kis fehér tatyóba *-*
Tény, hogy Kise a többség szerint jobban mutat a fejemen, de hozzám Mukcika nőtt jobban hozzám ^w^
Teljes a szerelem XD

És új info: Elveszett az anya pókom T-T meg kell találnom mielőtt kikelnek a kis pókicák ;_;

8 megjegyzés:

  1. Tök jól néznek ki! *.* Látom te is Kuroko fanságban szenvedsz. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beléjük vagyok zúgva ^w^ áh.. igen... mint állat xD alig várom a Mukkunos részeket *-* xD

      Törlés
    2. Jaj, én is! *o* Ő a legcukibb, már ha lehet ilyet mondani. :3

      Törlés
    3. Mukkunnal és Mitobéval nyüüü vagyok xD (remélem meg is szólal valamikor ¤_¤)
      oww~ túl jó sorozat túl sok jó pasival... xD

      Törlés
    4. Ja, én idáig még szinte kedvencet se tudtam választani olyan sok a jó pasi! *Q* De Midorimacchi nyunyuu~

      Törlés
    5. a kis Tsundere... *q* x3 de legalább nem dobtak be a sok pasi közé egy csajt... xD ami csaj meg van az az edzőjük aki jófej, meg egy ribanc de az nem érdekes xD *nem szereti momoit... nagyonnem*

      Törlés
    6. Jaj Momoit ne is mond, frászt kapok tőle. =_=

      Törlés