2012. augusztus 6., hétfő

Fejlemények erre

Kijelenthetem, megszállott "éventetartokházipókot" vagyok ^^
Igen, így van ^^ Imádom a pókocskákat.
Nézzen engem mindenki betegnek de...: fialni fog  az anya pókom *o*
Ez jó hír, valamit jól csinálok, mert eddig minden éven volt egy -tavaly kettő!- petés bisz-basz kis zsákocska, szal tavaly dupla állományom volt *.*

De mielőtt valakit még elkapna az undor, hogy úúúristen milyen gyerek vagy te... rajzoltam! xD
Ráadásul Omura-sant, aki a Center 2 -ha megírom..- egyik főszereplője lesz ^^
Itt volt a gépemen mióta megint a Gimp, jobban megy természetesen mint a nagy gépen anno, de tapizással nagyon nem jó rajzolni vele... egerem meg szabad nincs. se rajzpad. megszívtam. ^^
Erre a képre meg igazából télleg csak ennyit akartam ráadni, hogy sötétítés, és maga a karakter körül fényecske, mivel.. az eredeti képen, amit rpc-ztem, azon is ilyesféleképp volt ^^
Az a sárga cucc kombó -Herby! xD- meg már csak úgy jött ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése