2013. augusztus 9., péntek

Kínai név gyűjtemény~

Itt nem kell semmi olyan all natural kínaira gondolni. itt a Pili - Wulin Warriors-ról van szav.
A hónapokban olyan mélyen elkezdtem magam beásni az előbb említett bábelőadásnak a rejtelmei alá, amennyire csak tudtam, és azóta is szív magával ez az egész.
egy bajom van:
A NEVÜK.
mert hogy normálisan, nem kínai kisszékekkel leírva keine. nincs. 2 karakternek...najó...4-nek tudom a nevét úgy avesz, a többi keine. főleg az új szériások. de ők valami gyönyörűek *--*
csöpp kis bemutató, az eddigi kedvenceim kínai nevecskéiről~
夜神 (Ye Shen)

槐破夢


 殊十二


(Tiān zhě) 天者

(de zhě) 地者

天狼星 (Tiānlángxīng)

如月影 (rú yuèyǐng) (a fehér~)
天草 (nála is van egy bökkencs. ugyanis szerintem letöröltem véletlen a neve utolsó tagját...ˇ^ˇ"")

(Zhòu shì zhǔ fù zūn Xiào rì biāo) 咒世主副尊嘯日猋
ám itt annyi a bökkencs, hogy a nevének utolsó 2-3 tagja az eredeti neve, a többi az ezüst hajú kinézetére utal.

(Huángquán zhàn jiǎ) 黃泉戰甲

墮神闕 (ő meg még in progress gyerek :33 de imádom *-*)

gome, akinek esetleg nincs oda írva fonetikusan a neve. ezeken kívül még rengeteg kedvencem van, de például a többségük meghal... xD
Ja és. a kínaiukon keresztül rengeteg képet lehet róluk találni :33 épp ezért keresgélek én is így xD kiindulási pont a többi szereplő felé ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése